جایگزین بوش کمکی فرمان پژو 405

فهرست مطالب

وظیفه ی بوش کمکی فرمان و تشخیص خرابی آن:

این بوش از سه قسمت فلز بیرونی و دور بوش لاستیک ضربه گیر و وسط بوش فلزی داخلی تشکیل شده است. وظیفه ی آن گرفتن ضربات هیدرولیک هنگام چپ و راست کردن فرمان را به عهده دارد و هنگامی که از خرابی این بوش صحبت می کنیم فقط لاستیک ضربه گیر آن از بین رفته.

تشخصی خرابی آن هم به این صورت است که هنگامی که خودرو در حالت روشن و ایستاده قرار دارد فرمان را به سمت چپ و راست تکان دهید با صدای تق تق نسبتا زیاد روبرو می شوید که این صدا در حالت خاموش بودن خودرو و تکان دادن فرمان قطع می شود. در این صورت بوش کمکی خراب شده است.

نحوه قرار دادن جایگزین و مشکلاتی که برای ما آسان می کند:

تعویض بوش کمکی به وسیله پرس انجام می گیرد و برای این کار باید کمکی باز شود و به دلیل قرار داشتن کمکی پشت جعبه فرمان، زیر منی فولد و بالای رام و به غیر از این موارد لوله های هیدرولیک متصل به آن، کار باز کردن کمکی فرمان به یکی از درد سرهای تعمیرکاران تبدیل می کند. که در این میان دوش گرفتن با روغن هیدرولیک را نمی توان از یاد برد.

جایگزین بوش کمکی تمام این مسائل را حل می کند.

جایگزین بوش کمکی فرمان پژو ۴۰۵

همانطور که در متن توضیح دادیم بوش کمکی از سه قسمت فلز بیرونی دور بوش لاستیک ضربه گیر وسط و بوش داخلی تشکیل شده است، که جایگزین به جای دو قسمت لاستیکی و بوش وسط قرار می گیرد. به دلیل این که جنس جایگزین از پلی اتیلن می باشد. هم استحکام بسیار بالایی دارد و هم کار ضربه گیری را به خوبی انجام می دهد و شما می توانید کار خود را نامحدود گارانتی کنید.

برای تعویض بوش و قراردادن جایگزین ابتدا پیچ یا مهره نگهدارنده کمکی فرمان به جعبه فرمان را باز کرده و بوش وسط و لاستیک های آزاد شده ی بوش کمکی خراب را خارج کنید و جایگزین را به جای آن ها قرار دهید و واشری که در بسته بندی برای شما گذاشته شده را پشت مهره یا پیچ نگهدارنده گذاشته و آن را سفت کنید و همزمان از راحتی این کار لذت ببرید. در صورت تمایل می توانید نظرات تعمیرکاران و نحوه قرار دادن جایگزین را در سایت مشاهده نمائید.

جهت دانلود و مشاهده آنلاین باید عضو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید